F.A.M.I.L.Y

F.A.M.I.L.Y
The people yg selalu bersama dikala suka dan duka. Yang paling MENGGEMBIRAKAN. =)

About Me

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
I'm live at Ipoh,Perak..With my lovely family..21 years old in 2013..I'm Ex student from Matriculation Collage at Jengka,Pahang Darul Makmur..Now already enroll a step in UTeM in Electrical Engineering in Power Industry.. I'm really love all my friend regardless i know them or not..I hope i will success in the world and the hereafter..Pray 4 my success Orite?? Amin..

Sunday, July 14, 2013

Meninggalkan dan Ditinggalkan.


Aku sebenarnya  tengah bosan sangat ni. Kena tinggal dengan housemate. Idin *merangkap kawan baik aku kat rumah n dalam kelas*,time aku semangat balik cepat2 dari bazar Ramadhan tadi sebab tak nak tinggalkan dia berbuka sorang2, tapi dia plak tinggalkan aku plak. Ke Seremban plak tuh.
*Sampai hati kau sahabat! T_T*
Sensorang la aku berbuka. So, entri ni lah yang mengubat segala rasa bosan menunggu masa berbuka. *Kerana bosan,terlahirlah entri ini*
Takpe lah,bukan selalu macam ni. Bila dah rasa kesorangan macam ni, mulalah nak menghargai. Manusia menghargai sesuatu perkara selepas benda tu dah hilang dari mata. Ayat cliche lagi. Tapi betul ape yg aku ckap kan?! hmm..
*Aku pun salah satu dari orang2 bodoh tuh. hwuuuu.. T_T*

So, daripada aku bermain dengan perasaan sedih sebab berbuka sorang2, aku pon layan laa lagu jiwang. Biasalah kalau petang2 macam ni layan jiwang or slow rock. Kalau layan lagu metal kang, nak kena tumbuk dengan jiran sebelah ke? * Aku tak mahu k! *

Tetiba tadi aku ter'google' picture yang penuh dengan kata2 yang mendalam. Panahan petir ke jantung berdegup! Sekali baca, aku macam tersentak sebab time aku bergembira, aku sering lupakan yang Esa. Allahuakbar! Allah Maha Besar! 
Inilah insanmu yang kerdil ya Allah. Ampunkan dosa2 hambamu yang sering melupakanMu.


Ok, yang ini aku terasa sangat. T_T
#Nak buat air untuk berbuka puasa. Sedih sebab sorang2 je. Sadis sangat!

No comments:

Post a Comment

"KEPERLUAN DAN KEHENDAK ADALAH DUA PERKARA BERBEZA"

Keperluan adalah KEPENTINGAN dalam kehidupan..Kehendak adalah NAFSU semata-mata..Bijaklah memilih antaranya..